מני חדד: "מפיצים דיס-אינפורמציה כדי להתסיס את הציבור"

    אייל ראובן 1 Comment on מני חדד: "מפיצים דיס-אינפורמציה כדי להתסיס את הציבור"

    מני חדד, מטה ההסברה של הילולת הרשב"י ב"מהדורת הבוקר": "לא נצליח לענות על 100% מהדרישות. נזכור שבהר נהרגו 45 אנשים והוקמה באיחור ועדת החקירה. תהיה חלוקת שתייה בכל הדרך להר, יש גשר כהנים ודרך מהדרין. כל אדם שרוצה להיכנס לציון להתפלל – יוכל לעשות זאת"

    14:39
    07.05.24
    יונת קפלן No Comments on "התרגלנו לחיות בקרסולה בלתי נראית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מני חדד ממטה ההסברה של מינהלת מירון, שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (רביעי): "אף פעם לא נצליח לרצות מאה אחוז מהציבור. בואו לא נשכח שנהרגו שם לפני כשנה 45 אנשים בגלל בעיות בטיחות, ניהול וסדר. בגלל זה הוקמה ועדת חקירה, שקמה באיחור גדול. היא למדה את החומר והכינה מסקנות ביניים – ועם כל המגבלות והדרישות עדיין הצליח הפרויקטור להביא מתווה ראוי. אני לא יכול להתייחס לכל מיני קנטרנים". 

    הוא התייחס לחלק מהטענות נגד המתווה: "תהיה חלוקת שתייה בכל הדרך להר, אנשים מוציאים דיס אינפורמציה להתסיס את הציבור. יש גשר כהנים, יש דרך מהדרין. כל אדם שרוצה להכנס לציון להתפלל יוכל לעשות זאת".

    לדבריו "אם היינו מדברים לפני שלושה חודשים, כולם חשבו שהשנה לא יהיו כלום וההר יהיה סגור. הגיע פרויקטור עם הרבה רצון טוב לקיים את ההילולא והכין מתווה שהוא הטוב ביותר שיכול להיות במצב הנוכחי. לפי כל התוכניות, כל מתחמי האוכל וחלוקת המזון יהיו אכן למטה. בימים הקרובים נראה את המתחמים האלה מוקמים".

    הוא התייחס לעניין הכרטיסים: "ניתנה הקצאה – שהודענו עליה מראש – לחסידויות שנוהגות לעשות הדלקה וטישים בהר כפיצוי על ביטול אירועי ההדלקה, מלבד זאת כל שאר הכרטיסים נמכרים דרך האתר. הוצאנו מכירת כרטיסים מיום ראשון בבוקר. היינו מאוד גלויים ושקופים, דאגנו שיהיה פרסום קודם בכל מקום. נותרו עוד עשרות אלפי כרטיסים, אבל יש מגבלה של 4 אלפים לשעה – מה אנחנו יכולים לעשות?"

    חדד הבהיר: "הכרטיס לוקח בחשבון עיכוב של 25 אחוז בדרך. זה מרווח זמן גדול. אם הציבור יגיע עם סבלנות הכל יעבור בשלום. זה תלוי בנו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מזה כל הטענות האלו????
      יש מגבלה של מס' נכנסים מה לא ברור???
      לא מספיק אסון, 45 הרוגים, 43 משפחות מפורקות + משפחה מסביב, חברים שכנים מכרים
      פצועי חרדה והלם שעד היום מתמודדים מנסים לבוא לקראתנו ואנחנו מתלוננים ומתלוננים
      ממש כמו דור המדבר שחיו בגן עדן וחלקם לא הפסיקו להתלונן
      מי שלא נאה לו שישאר בבית רשבי לא שמח שיסתכנו בהילולא שלו…